haroldincanada.reismee.nl

Alberta

Afgelopen week ben ik naar Alberta geweest. Jos werkt bij Southern Drip in BC en in Alberta zit ook een vestiging daar moesten fenc geplaatst worden. Omdat Jos daar ervaring mee had hadden ze hem gevraagd om het te doen en Jos had mij gevraagd of ik wou helpen. Vanaf Abbotsford vlogen we naar Calgary en daar hadden we een auto gehuurd het was ongeveer 2.5 uur rijden vanaf Calgary naar Lethbridge daar moesten we zijn.

Boven de winkel zat een hele grote suite waar we verbleven we begonnen elke dag om 7 uur. En waren rond 5 uur klaar s’middags we hadden vanaf maandag tot vrijdag de tijd om het af te krijgen. Vrijdag middag om 3 uur waren we klaar. Daarna zijn we naar Waterton park geweest echt schitterend (zie foto’s) vanochtend om 08.30 vlogen we weer terug naar Abbotsford. We moesten om 4 uur op want het was nog 2.5 uur rijden naar het vliegveld. Het is een uur vliegen vanaf Calgary maar Alberta is een uur vooruit dus we waren hier weer om 08.30. Een hele mooie week gehad en en hoop geleerd maandag begin ik weer met werken bij De Vry :)

??

Mooi man goed om te lezen, je bent internationaal ervaren, heel goed.

groetjes