haroldincanada.reismee.nl

Nieuw Verhaal

Eindelijk weer een nieuw verhaal. Er was de afgelopen tijd een storing dus ik kon niks op mijn site zetten. Ik heb de afgelopen weken een hoop gedaan dus hierbij een nieuw verhaal. 1 Juli was het Canada day (soort koningsdag) Iedereen is dan vrij. We zijn eerst s'ochtends wezen ontbijten in Harrison. S’middags zijn we met de auto helemaal naar een top van een berg gereden. Een pad recht omhoog dwars door de bossen dat is alleen mogelijk met een truck, dus we zijn met Jos geweest. We hadden vandaar een prachtig uitzicht over Chilliwack/Aggasiz/Harrison. S’avonds zijn we weer terug gegaan naar Harrision elk jaar is daar een grote vuurwerkshow. Het schijnt dan altijd mega druk te zijn. Je kan nergens je auto parkeren. Dus kwamen we op het idee om met de fiets te gaan. Ze hebben hier geen fietspaden je fietst gewoon vlak naast de auto’s. Mega gevaarlijk! Een prachtige vuurwerkshow gehad. Inmiddels was het 10 uur s’avonds kwamen we bij de fietsen. Bleek alleen mijn achterlicht te doen en Jos ze voorlicht. Kasper was op een racefiets die had helemaal geen licht. Dus Jos voorop toen Kasper en toen ik, ik zag helemaal niks achteraf best gevaarlijk :) 16-19 Juli ben ik wezen kamperen bij Hicks Lake dat is een prachtige lake hoog in de bergen het is ongeveer 3 kwartier hier vandaan. Ik heb zelf gereden ik ging samen met Kasper mega gaaf om helemaal naar de top te rijden. Die auto van mij had het erg zwaar tegen de bergen op we stonden halverwege bijna stil. We zijn wezen Kajakken, Zwemmen, Mountainbiken in de bergen. Erg gaaf om te kamperen hier, 28 Juli – 2 Augustes ga ik met Jos en Kasper naar Vancouver Isand. We moeten dan eerst 2 uur met de ferrie. En dan rijden we door naar Victoria. We gaan de eerste 2 dagen in een hotel in Victoria. Dat is de hoofdstad van Vancouver Island. En dan rijden we door naar Nanaimo dat is ongeveer een uur of 2 verder. Daar gaan we ook 2 nachten in een hotel slapen. Er is daar een hoop te doen dus dat word gaaf en ik zal weer foto’s maken. Van Canada Day en van het Kamperen staan er nu ook foto’s op.

Enjoy! :)

Reacties

Reacties

Niels

Mooi dat je blog het weer doet.
Leuke foto's en een goed verhaal.
Goed bezig, binnenkort maar weer Skype even bijpraten.
Geniet ervan en doe voorzichtig.

Gr. Niels & Eliene + kids

tante Greet

He Harold.
Ik was bij je moeder en toen hebben we je verhaal gelezen op de computer . Prachtige omgeving he?
Heb je het naar je zin?
Hartelijke groeten ook aan de fam.
van tante Greet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!