haroldincanada.reismee.nl

Maand in Canada

Zo tijd voor een update ik ben nu al weer een maand in Canada de tijd vliegt. Tot nu toe gaat het erg goed en heb ik het erg naar mijn zin hier. Vorige week ben ik wel een paar dagen ziek geweest koorst heerst hier een beetje. Maar ik ben gelukkig weer helemaal beter. Dus ik ben weer vol aan het werk ik werk bij De Vry greenhouses dat is een kwekerij hier 10 minuten vandaan met de auto. Ik begin nu met werken om 7 uur en we werken to 5 uur van maandag tot vrijdag. En zaterdag van 7-12. De 1e week was erg wennen het kan erg warm/benauwd worden in de kwekerij als het buiten warm word. Het was hier de afgelopen weken 24/25 graden dus dat was wennen. Nu ik een paar weken bezig ben ben ik er al aan gewend. Ik werk het meest binnen soms ook buiten er zijn allemaal verschillende afdelingen ik werk op de shipping we krijgen elke ochtend te horen hoeveel karren er geshipt moeten worden. En welke planten en bloemen het zijn. We beginnen met alles in bakken te doen en in te laden op karren. Als we een volle kar hebben dan laden we die in in de vracht auto. We shippen ongeveer 100/150 karren op een dag. Het kan ook zijn dat ik buiten moet werken op het veld dan moeten de planten die groeien gecleand worden vandaag heb ik buiten gewerkt ben helemaal verbrand :) Verder heb ik vorige week ook mijn eigen auto gekocht (foto's staan op de site) het is echt heerlijk om hier een eigen auto te hebben ik hoef nu niet meer te fietsen naar mijn werk kan nu de auto pakken. En bijvoorbeeld als ik naar Chilliwack town ga kan ik mooi met mijn eigen auto gaan. Ik hoop dat het in Nederland ook allemaal goed gaat :)

Groeten Harold.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!